برچسب: احسان عبدی پور

تنهای تنهای تنها

برگ برنده قهرمان «تنهای تنهای تنها» فرهنگ اوست

برگ برنده در فرهنگ رنجرو نسبت به اولگ است؛ اولگ با همه آن شرایط ظاهرا بهتر، منفعل است و رنجرو با همه سختی‌ها، شاداب و پویاست؛ تصویر به گونه‌ای نیست که رنجرو جو زده شرایط بهتر اولگ شود، بلکه بالعکس است.

تنهای تنهای تنها

ممنون که ما را نفروختید!

«تنهای تنهای تنها»، تنها یک فیلم سیاسی نیست. بلکه در این فیلم، زندگی روزمره مردم اقلیمی از سرزمین بزرگ ایران با سوژه ای سیاسی در هم آمیخته شده و در نتیجه یک درام گرم و پرجاذبه از آب درآمده است.

احسان عبدی پور

تدوین «پاپ» پایان یافت

احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم «پاپ» گفت: تدوین فیلم «پاپ» توسط نازنین مفخم و بخش‌هایی از صداگذاری این فیلم توسط مهران ملکوتی انجام شده است.

تنهای تنهای تنها

فیلمی که مثل هوای جنوب گرم است

تنهای تنهای تنها، فیلمی است پر از احساس، شاد و پر از مفاهیم انسانی و زیبا که کم تر کسی توانسته همه اینها را با هم در یک فیلم جمع کند.

تنهای تنهای تنها

برون‌رفت از معضل سینمای تهران‌زده!

ساخته شدن تنهای تنهای تنها در سینمای تهران‌زده ما نشان می‌دهد که در شهرستان‌ها و روستاها نیز سوژه‌های بکری وجود دارد که رفتن به سمت آنها به اضافه رعایت استانداردهای فیلمسازی در ساخت آنها می‌تواند سینمای ایران را از این بحران سوژه و داستان – که تنها یکی از بحران‌های آن محسوب می‌شود – نجات دهد.

تنهای تنهای تنها

پرچمدار غرور ملی در سینمای امروز ایران

این هم از قوانین نانوشته و مخفی در بین سینماگران ما است که گویی نباید به سوژه‌های جذاب و بکر و مسائل ملی پرداخته شود. به همین دلیل باید «تنهای تنهای تنها» را به خاطر این خط‌شکنی و نوآوری، فیلم مهمی به حساب آورد.

تنهای تنهای تنها

«تنهای تنهای تنها»؛ تنها ولی سربلند

اكران فيلم “تنها تنهاي تنها” در سينماهاي كشور با تبليغات اندك؛ بدون حمايت لابي هاي پخش و حتي بودجه تكثير نسخه اصلي انسان را وادار مي كند تا حقايقي از سينماي ايران را كه كمتر بدان توجه شده است را بيان كند.

تنهای تنهای تنها

جسارت‌هاي يك بچه خونگرم جنوب!/ «تنهاي تنهاي تنها»، انحصارشکنی موفق از سینمای تهران زده

«تنهاي تنهاي تنها» دستاوردي‌ست از سينمايي كه حالا ديگر ظاهرا دارد از انحصار كامل قشر مرفه تهران و دغدغه‌ها و مشكلاتشان خارج مي‌شود و به باقي مناطق كشور هم توجه مي‌كند. مسئله‌اي كه فعالان فرهنگي جبهه انقلاب چند سال است كه به آن پرداخته‌اند و حالا ظاهرا دارد تابوي فيلمسازي در شهرستان‌ها توسط فيلم‌سازان بومي شكسته مي‌شود.

احسان عبدی پور

قسم می‌خورم فیلم خوب روی زمین نمی‌ماند

کارگردان «تنهای تنهای تنها»‌ گفت: به فیلمسازان جوان می‌گویم که فقط بروید کارتان را انجام دهید و منتظر هیچ کسی نباشید. قسم می‌خورم فیلم خوب روی زمین نمی‌ماند و هیچ انسانی پیدا نمی‌شود که جلوی رشد شما را بگیرد.

امید مهدی نژاد

عبدی‌پورها، برایتان متأسفم

آقایان عبدی‌پور، بگذارید صریح بگویم که برای شما متأسفم. بیشینه تأسفم نیز برای شما از این بابت است که نمی‌دانید در سینمای ایران چگونه باید فیلم ساخت. برای شما متأسفم بخاطر سینمای ایران، و برای سینمای ایران متأسفم بخاطر شما.

تنهای تنهای تنها

هوای تازه‌ برای سینمای ایران؛ در روزهای هسته‏ای / «تنهای تنهای تنها» آمد +پوستر

«تنهای تنهای تنها» روایت معصومانه‌ی دوستی دو نوجوان بوشهری و روس است که نیروگاه اتمی بوشهر و پرونده‌ی هسته‌ای ایران نوساناتی در دوستی آن‌ها ایجاد می‌کند. در نهایت پسر بوشهری در کشاکش داستان به مردی تمام عیار تبدیل می‌شود و برای دفاع از ایران و صلح قد علم می‌کند.

رنجرو

«رنجرو»ی بوشهری به سینماها می آید +تصاویر

فیلم «تنهای تنهای تنها» که موفق شد پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین بازیگر و کارگردانی را از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از آنِ خود کند بزودی در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.

تنهای تنهای تنها

تنهای تنها را تنها نگذارید!

“تنهای تنهای تنها” روایت معصومانه ی دو نوجوان بوشهری-روس است که به واسطه ی نیروگاه اتمی بوشهر با هم دوست و دشمن! می شوند و در نهایت پسر بیش فعال و خیالباف داستان در کشاکش داستان به مردی تمام عیار تبدیل می شود و برای دفاع از ایران و صلح قد علم می کند!

تنهای تنهای تنها

«تنهای تنهای تنها»، بهترین فیلم جشنواره کودک/ رنجرو، پروانه‌ زرین را گرفت

فیلم «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور در بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان برنده چهار جایزه شد.«تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور در بخش بلند سینمای ایران برنده جوایز پروانه زرین بهترین فیلم بلند، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر کودک و نوجوان (میثم فرهومند) شد.

تنهای تنهای تنها

«تنهای تنهای تنها»، یک سر و گردن بالاتر

این فیلم نسبت به حد و اندازه سینمای کودک و نوجوانان یک سر و گردن بالاتر محسوب می شد که نشانه هایی از بین المللی بودن فیلم نیز در آن کاملا مشهود است و می تواند نماینده خوبی از سینمای ایران برای شرکت در جشنواره های متخلف بین المللی باشد.