برچسب: تنهای تنهای تنها

تنهای تنهای تنها

برگ برنده قهرمان «تنهای تنهای تنها» فرهنگ اوست

برگ برنده در فرهنگ رنجرو نسبت به اولگ است؛ اولگ با همه آن شرایط ظاهرا بهتر، منفعل است و رنجرو با همه سختی‌ها، شاداب و پویاست؛ تصویر به گونه‌ای نیست که رنجرو جو زده شرایط بهتر اولگ شود، بلکه بالعکس است.

تنهای تنهای تنها

ممنون که ما را نفروختید!

«تنهای تنهای تنها»، تنها یک فیلم سیاسی نیست. بلکه در این فیلم، زندگی روزمره مردم اقلیمی از سرزمین بزرگ ایران با سوژه ای سیاسی در هم آمیخته شده و در نتیجه یک درام گرم و پرجاذبه از آب درآمده است.

تنهای تنهای تنها

کاش انیمیشن «تنهای تنهای تنها» هم ساخته شود

رنجرو، قهرمان فیلم، یک بچه مدرسه ای شجاع است که کوله بارش را می بندد تا به سازمان ملل رفته و فریاد دادخواهی سر دهد. این چنین شخصیتی، می تواند قهرمان کودکان و نوجوانان ایرانی باشد.

تنهای تنهای تنها

فیلمی که مثل هوای جنوب گرم است

تنهای تنهای تنها، فیلمی است پر از احساس، شاد و پر از مفاهیم انسانی و زیبا که کم تر کسی توانسته همه اینها را با هم در یک فیلم جمع کند.

تنهای تنهای تنها

برون‌رفت از معضل سینمای تهران‌زده!

ساخته شدن تنهای تنهای تنها در سینمای تهران‌زده ما نشان می‌دهد که در شهرستان‌ها و روستاها نیز سوژه‌های بکری وجود دارد که رفتن به سمت آنها به اضافه رعایت استانداردهای فیلمسازی در ساخت آنها می‌تواند سینمای ایران را از این بحران سوژه و داستان – که تنها یکی از بحران‌های آن محسوب می‌شود – نجات دهد.

تنهای تنهای تنها

پرچمدار غرور ملی در سینمای امروز ایران

این هم از قوانین نانوشته و مخفی در بین سینماگران ما است که گویی نباید به سوژه‌های جذاب و بکر و مسائل ملی پرداخته شود. به همین دلیل باید «تنهای تنهای تنها» را به خاطر این خط‌شکنی و نوآوری، فیلم مهمی به حساب آورد.

تنهای تنهای تنها

«تنهای تنهای تنها»؛ تنها ولی سربلند

اكران فيلم “تنها تنهاي تنها” در سينماهاي كشور با تبليغات اندك؛ بدون حمايت لابي هاي پخش و حتي بودجه تكثير نسخه اصلي انسان را وادار مي كند تا حقايقي از سينماي ايران را كه كمتر بدان توجه شده است را بيان كند.

تنهای تنهای تنها

جسارت‌هاي يك بچه خونگرم جنوب!/ «تنهاي تنهاي تنها»، انحصارشکنی موفق از سینمای تهران زده

«تنهاي تنهاي تنها» دستاوردي‌ست از سينمايي كه حالا ديگر ظاهرا دارد از انحصار كامل قشر مرفه تهران و دغدغه‌ها و مشكلاتشان خارج مي‌شود و به باقي مناطق كشور هم توجه مي‌كند. مسئله‌اي كه فعالان فرهنگي جبهه انقلاب چند سال است كه به آن پرداخته‌اند و حالا ظاهرا دارد تابوي فيلمسازي در شهرستان‌ها توسط فيلم‌سازان بومي شكسته مي‌شود.

احسان عبدی پور

قسم می‌خورم فیلم خوب روی زمین نمی‌ماند

کارگردان «تنهای تنهای تنها»‌ گفت: به فیلمسازان جوان می‌گویم که فقط بروید کارتان را انجام دهید و منتظر هیچ کسی نباشید. قسم می‌خورم فیلم خوب روی زمین نمی‌ماند و هیچ انسانی پیدا نمی‌شود که جلوی رشد شما را بگیرد.

جای خالی «استرداد» هزینه‌های میلیاردی به کارگردان تنهای تنهای تنها

جای خالی «استرداد» هزینه‌های میلیاردی به کارگردان تنهای تنهای تنها

استرداد بدون شک فاخرترین! فیلم اکران شده در جشنواره سی و یکم بود. فیلمی که با هزینه ساخت پنج میلیارد تومانی آن هم در سالی که مشکلات اقتصادی زیادی متوجه مردم بود مورد توجه داوران جشنواره فجر قرار گرفت و توانست چهار سیمرغ بلورین از فجر سی و یکم بگیرد.

تنهای تنهای تنها

«تنهای تنهای تنها» را 17 بار دیده‌ام!

«میثم فرهومند» بازیگر نقش «رنجرو» در فیلم سینمایی «تنها تنهای تنها» گفت: با اینکه خودم 17 بار را فیلم را دیده ام اما قرار است یک بار دیگر هم با دوستانم در سینما فیلم را ببینم.

تنهای تنهای تنها

«تنهای تنهای تنها» را باهم ببینید

فیلم «تنهای تنهای تنها» روایتی از پرونده هسته‌ای ایران با رویکردی انتقادی از منظرگاهی ایرانیزه شده است که اقدامات خصمانه و قلدری‌های ظالم‌مآبانه غرب و امریکا علیه ایران را با ترجمانی هنرمندانه به چالش کشیده و نقد می‌کند.

تنهای تنهای تنها

تنهایش نگذاریم!

این فیلم فرق دارد، این فیلم ثابت می‌کند که می‌شود فیلم‌نامه داشت، کارگردانی داشت، محتوی و مفهوم داشت، موضوع حساس و مهم داشت، بودجه میلیاردی نداشت، مدافع دولتی نداشت، شعار و حرام کردن بودجه به بهانه سینمای انقلاب نداشت، مانکن نداشت، سیاه‌نمائی نداشت، تکه‌های نیمه مستهجن نداشت و حرف داشت، حرف‌های زیاد…

امید مهدی نژاد

عبدی‌پورها، برایتان متأسفم

آقایان عبدی‌پور، بگذارید صریح بگویم که برای شما متأسفم. بیشینه تأسفم نیز برای شما از این بابت است که نمی‌دانید در سینمای ایران چگونه باید فیلم ساخت. برای شما متأسفم بخاطر سینمای ایران، و برای سینمای ایران متأسفم بخاطر شما.

تنهای تنهای تنها

در ستایش «تنهای تنهای تنها»

قصه‌ای پرمایه با ایده نسبتا ناب، موضوعی تازه و باطراوت، مضمون و مفاهیمی مهم و قابل تعمیم به جهان، لحنی بومی و با شناسنامه، قالب و رویکرد طنازانه، شخصیت‌های ملموس و دیگر عناصری که لازمه یک فیلمنامه قدرتمند است در این فیلم وجود دارد.

تنهای تنهای تنها

هوای تازه‌ برای سینمای ایران؛ در روزهای هسته‏ای / «تنهای تنهای تنها» آمد +پوستر

«تنهای تنهای تنها» روایت معصومانه‌ی دوستی دو نوجوان بوشهری و روس است که نیروگاه اتمی بوشهر و پرونده‌ی هسته‌ای ایران نوساناتی در دوستی آن‌ها ایجاد می‌کند. در نهایت پسر بوشهری در کشاکش داستان به مردی تمام عیار تبدیل می‌شود و برای دفاع از ایران و صلح قد علم می‌کند.

رنجرو

«رنجرو»ی بوشهری به سینماها می آید +تصاویر

فیلم «تنهای تنهای تنها» که موفق شد پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین بازیگر و کارگردانی را از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از آنِ خود کند بزودی در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.